.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار های هدف جدید را شناسایی کنید

طاهایی اعلام کرد:
می توان میزان صادرات مازندران را به ۵/۱ میلیارد دلار رساند

استاندار مازندران بر حفظ بازار های صادراتی استان تاکید کرد وافزود: بازار های هدف جدید را از لحاظ مصرف شناسایی کنید وبرای ورود به آن برنامه ریزی کنید. 
سیدعلی اکبر طاهایی ،استاندار مازندران در جلسه کار گروه توسعه صادرات استان گفت: در مازندران باید به مقوله صادرات نگاه علمی داشت چرا که اکنون در بازار های جهانی، شیوه سنتی منسوخ شده است.
طاهایی افزود: بایددر یک برنامه ریزی اصولی میزان صادرات استان را به ۵/۱ میلیارد دلار رساند و این مقوله نگاه مبسوط در زمینه صادرات را دراستان را نیاز دارد.
استاندار مازندران دراین جلسه ، اختصاص تسهیلات لازم جهت ایجاد و توسعه مجتمع صادراتی، تجهیز و توسعه پایانه گل و گیاه غرب مازندران ،تجهیز و تکمیل محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران و ایجاد کنسر سیوم صادراتی از جمله برنامه های سال ۹۰ در بخش تجارت خارجی استان اعلام کرد.
وی در خصوص تعیین و تصویب کشور های هدف که بازار های صادراتی ایران را در بر دارد گفت: میزان مبادلات تجاری طی سال های اخیر، نوع و حجم بازار، سطح روابط دو جانبه، تفاهم نامه های همکاری، میزان تقاضا و در خواست صادر کنندگان وسوابق اعزام و پذیرش هیات در برگزاری نمایشگاه از عمده دلایل انتخاب کشور های هدف بوده است.
طاهایی بر آموزش تشکیلات صادراتی استان تاکید کرد وگفت : توجه به این نکته از محوری ترین امور در صادرات می باشد لذا باید به دانش این حوزه توجه شود.
طاهایی بر حفظ بازار های صادراتی استان تاکید کرد وافزود: بازار های هدف جدید را از لحاظ مصرف شناسایی کنید وبرای ورود به آن برنامه ریزی کنید./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.